Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyire biztonságosak a webáruházban kapható termékek?

Teljes mértékben, mivel minden étrend-kiegészítő termékünket az Országos Élelmezés - és Táplálkozástudományi Intézet (OÉTI) ellenőrizte, valamint az összes egyéb erotikus termék és kiegészítő EU-s engedéllyel rendelkezik.
 

Mit tegyek abban az esetben, ha gyógyszereket szedek?

Ilyen esetben javasoljuk, hogy mindig kérje ki kezelőorvosa, vagy gyógyszerésze tanácsát minden gyógyszerrel kapcsolatban amelyet szed, mielőtt bármilyen készítményt bevenne! Így biztos lehet abban, hogy a lehető legjobb tanácsot fogja kapni, melyre Önnek szüksége lehet.
 

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Amennyiben van raktárkészletünkön az Ön által megrendelt termék, akkor a 12 óráig leadott rendelést már másnapra ki is szállítjuk. A 12 óra után leadott rendeléseket 2 nap múlva fogja megkapni. Ha nincs raktárkészleten a megrendelt termék, akkor a szállítási határidő általában 1-2 munkanappal meghosszabbodik.
 

A szállító cég látja, hogy mit rendeltem?

Nem, minden egyes csomagot teljes mértékben diszkréten csomagolunk, és a feladó neve sem árulkodik a csomag tartalmáról.
 

Hogy néz ki a csomag?

A megrendelt termékeket minden esetben légpárnás (buborékos) borítékba, vagy nagyobb mennyiség esetén, kisebb dobozokba csomagoljuk.
 

Kinek kell fizessek?

Amennyiben internetes webáruházunkban adja le a rendelését, akkor a futárnak, vagy csomagpont választása esetén, a csomagponton dolgozó személyzetnek kell fizetnie.

MPL Csomagautomata választása esetében, csak bankkártyával tud fizetni az automatánál.

Ha előre utalással, vagy online bankkártyával akarja bonyolítani a vásárlást, akkor a bankszámlánkra kell utalni a fizetendő összeget.

Ebben az esetben a Barion-os fizetési mód áll a rendelkezésére.
 

Külföldről is rendelhetek?

Igen, de ebben az esetben csak az előre utalásos, vagy az online bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni a számláját. Ennek a plusz költsége 3.000.-Ft.
 

Lehet, hogy nem leszek otthon, amikor a futár jön. Mi ilyenkor a teendő?

Ha kézbesítéskor nem tartózkodik a megadott címen, akkor a kézbesítő fel fogja hívni, hogy egyeztetni tudjanak a csomag átvételével kapcsolatosan egy időpontot. Ha esetleg nem sikerül a csomag kézbesítése, akkor azt másnap ismét megpróbálják Önhöz eljuttatni. Ha még ekkor sem sikerül átvennie a csomagot, akkor a kézbesítő értesítést hagy, amelyen megtalálható a telefonszáma, hogy fel tudja hívni, a csomag átvételével kapcsolatosan.
 

Van lehetőség, hogy postára küldjék a csomagot nem pedig a lakcímemre?

Sajnos nem áll módunkban postán maradó küldeményként feladni a megrendeléseket!
 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Minden választott szállítási mód esetén, egységesen 990.-Ft a kiszállítás díja.

 

Mekkora értékben kell rendelnem, hogy ingyenes legyen a kiszállítás?

A megrendelés összértékének, el kell érnie legalább a 15.000.-Ft-ot.
 

Ha automatába rendelek, maradhatok teljes inkognitóban?

Igen, még a nevét sem szükséges megadnia, hiszen nem fogja Öntől senki sem kérni.
 

Mi van, ha nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről?

Nézze meg a spam mappát is! Ha ott sem találja, akkor elképzelhető, hogy rosszul adta meg az e-mail címét. Ebben az esetben kérjük érdeklődjön az info@potenciadoki.hu e-mail címen, vagy a következő telefonszámon: +36-30-649-9878